Holnapelőtt

Eilan sorai

Út

2017. január 11. 12:05 - második eilan

A megkezdett útnak akkor van értelme,
Ha nem állsz meg közben, s eljutsz a végére

 

Ez most csak úgy eszembe jutott hazafelé a vonaton, miközben a fellegekben jártam a sikeres beszámolót követően. Még nem vizsga volt, csak az aláírást szereztem meg, de nagyon távol esik tőlem ez a tárgy és sokat szenvedtem, hogy idáig is eljussak. Nem ér ez még magában kb. semmit, szóval számtalan munka vár még rám, de ne feledjem ezeket az élményeket és végezzem ki ezt az egész egyetemet. Utálok tanulni és utálom az egészet, pedig egyetemen nem árt tanulni úgy jó sokat. Nem könnyű, de ha már elkezdtem az utat, akkor végig kell járni, mivel nincs kedvem visszafizetni az államnak több milliót. Most nem szabad megállni, hiszen lendületben vagyok.

koelhóEilan voltam

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eilan42masodik.blog.hu/api/trackback/id/tr7912117763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása