Holnapelőtt

Eilan sorai

Más blogjáról lopott szar kérdez-felelekes tesztre hülye válaszok válaszolgatása

2015. július 31. 02:42 - második eilan

Néha kalandozok ezen a blog.hu nevezetű csodán, bár sokáig nem jutok. Ha valaki jobban ír, mint én, akkor azért, ha meg bénán és hülyeségekről, akkor meg azért nem olvasom el. Egyszer-kétszer azért belefutok jókba is, na ez most nem így történt, viszont megtetszett az a bugyuta teszt, amit találtam az egyiken. Mivel nem ihatok sört, ezért értelmesebb témát úgysem tudok kitalálni, na nézzük akkor:

(Vigyázat, tényleg nagyon szar lesz)

SZERELEM

Hiszel a szerelemben? Bumm, a közepébe, semmi ilyen fiú vagy, vagy lány, nem, egyből a legjobb témával kezdünk. Hiszek persze, és tudom is, hogy létezik ez az érzés. 

Létezik szerelem első látásra? Tetszés első látásra létezik, a szerelem ennél komolyabb érzés, mert ott az egész ember kívülről-belülről tetszik. Szóval szerintem nem. 

Most szerelmes vagy? Nem szerencsére. Belém szerelmes valaki, sajnos. 

Első csók? Sírnom kell, mert kocsmában kaptak el egy csúnya éjszakán, hogy "bizonyítsam be, hogy nem vagyok buzi", mert nyerésben voltam csocsóban, és beszólt a csaj nekem, akit utáltam. Szóval undorító volt, főleg utána azt mondta, hogy buzi vagyok, szóval nem nyertem vele semmit. Pedig kislány fiatalabb koromban hányszor elterveztem, hogy milyen szép is lesz. Hát nem volt az.

Jelenleg szabad vagy? Nem, a földhöz és az élethez vagyok láncolva, és túlságosan józan vagyok. Szabadnak lenni, hah, tudnék róla mesélni, csak ahhoz kocsmába kell menni, és be kell rúgni. 

Visszautasítottál valaha valakit? Igen, de ez a lány még mindig kísért. 

Téged visszautasítottak már? Igen, mert béna vagyok. Meg fiatalabb voltam akkor. Pedig szép kék szeme volt. 

Félénk vagy, ha randizásra kerül a sor? Igen. Egyszer, amikor még a chat.hu-n vitézkedtem, elmentem egy lánnyal egy randira, de nagyon béna voltam. De utáltam azt az oldalt, ma lehet, hogy fel is nézek oda.

Te teszed meg az első lépést? Nekem kellene, de nagyon nehéz az a lépés. Kocsmában könnyebb, de kocsmában nem szabad csajozni. Kivéve, ha ő hív meg téged. Mondjuk egy hosszúlépésre. 

Téged megcsaltak valaha? Az alkohol csal meg folyton. 

Gondolod, hogy a szerelem fájdalmas? Milyen kérdés ez? Kiknek szól ez? Persze, hogy fájdalmas, de az benne a szép. A tegnapi Louie részben volt erről szó. 

 

ELŐFORDULT VALAHA...

Ittál alkoholt? Ez óvodásoknak szól. Ittam, túl sokszor, sajnos. 

Gyűjtesz képregényeket? Nem. Emlékeket gyűjtök.

Nézed a híradót? Nem, mert nincs pártatlan híradás. Mindenhol a ferdítés, meg a sok baleset. Sporthírek érdekelnek csak. 

Ötnél több rap-albumod van? Mondtam, hogy szar teszt lesz. Letöltve 1 van, NKS - 5 csillag. Utálom a rap-et, de az NKS-t szeretem. 

Van iPod vagy MP3 lejátszód? Mivel szar a telefonom, ezért mp3-am van.

Szereted a Disney filmeket? Nem, de a Cartoon Networköt bírtam, ha ez számít valamit. Gondolom nem.

A "lol" kifejezést élő beszédben is használod? Jesu Christo, írásban is utálom, sosem használtam. A magyar nyelv megerőszakolása, liliomtiprása és fajtalankodása a lol. A Kaliforgia hasonló című epizódja ugrik be. Hank Moody is megmondta akkor a frankót.

Hetente eszel gyorskaját? Nem, nincs arra pénzem. Ha lenne, akkor sem.

Voltál külföldön? Nyaralni és síelni. Horvátország, Ausztria, Szlovákia. Egyszer átléptem Szlovéniába is, ha az számít valamit. Gondolom nem. 

Szereted a videó-játékokat? Persze, de csak az alapokat. Fifa, Madden, MSTS/OR, Euro Truck Simulator 2, Snooker 2004, Elasto Mania, GTA, COD2, írok még párat, hogy a kockák is idetaláljanak a blogomra, bár hamar kilépnének, Sims, PDC Darts, Tennis Elbow.

Volt, hogy nyomkodtad a lift összes gombját egyszerre? "Ez a lift túl gyorsan zuhan, úgy érzem elfáradtam" Nem, de kapucsengőt a körúton már igen. 

Volt, hogy megittál egy egész doboz tejet egy óra alatt? Egy óra alatt nem, de ittam már meg. Szeretem a tejet, kevés olyan dolgok egyike, amik nem teszik tönkre a fogainkat. 

Ültél már repülőn? Nem, de repültem már. Víz alatt. Föld felett.

Vágtad már saját magad a hajad? Igen.

Tettél olyat, amit már megbántál? Minden héten teszek olyat.

Bándzsdzámpingóltál már? Nem. De egyszer lehet, hogy fogok, kötél nélkül.

Ütöttél már meg valakit? Kocsmai lökdösődések, kakaskodások, főleg ha vertem mindenkit csocsóban. De engem is ütöttek eleget. 

Puskáztál már? Egész életemben maximum 3-szor. Amit eddig elértem, azt önerőből értem el. Múltkor ZH-n nem tudtam az operatív programok rövidítését (GINOP, VEKOP, TOP, stb), és eléggé bukásra állt a dolog, de még azt sem néztem le az előttem ülőről, pedig simán láttam. Végül meglett a kettes. 

Voltál már letartóztatva? Kisebb csoda, de nem. Amikor olyan részeg vagy, hogy mindent elmesélsz a rendőrnek, aki igazoltat, de őt ez nem érdekli, akkor nagyon nagy szerencséd van. Játszóterek, kordonok, a fél várost már leromboltam, de szerencsére kedvesek voltak még velem. Nem vagyok ezekre büszke. 

Törtél már be más házába? Úgy konkrétan nem, de haveromhoz másztam be kocsmából hazafelé, hogy náluk aludjak a kinti kisházban. Meg egyszer bemásztunk egy öreghez a kocsmából, hogy igyon velünk. Jól megijedt szerencsétlen, de kárpótolta ijedelmét az üveges Kőbányaik hadserege. 

Használtál már öngyújtót? Mondom, hogy ez 14 éveseknek szól. A jó Lucky Strike-ok ha tudnának mesélni. 

Voltál már színpadon? Iskolával sokszor léptünk fel egy-egy színdarabbal. Volt egy együttesem is, azzal is léptünk fel néha. Egy egri Paddy koncerten meg felmentem pár emberrel, és onnan énekeltünk, persze a szöveget nem tudtuk. De jó buli volt. 

 

MÚLT

Legrégebbi emlék? Bölcsődei motorozások és csajozások. Még egy barátnőm is volt, Réka, szép szőke haja volt, ennyire emlékszem. Meg, hogy a Paradicsom utcában laktak és nagycsoportban elköltöztek Pesterzsébetre. Azóta utálom azt a kerületet, ahol Erzsébet van. Bár most meg nem mondom, hogy az melyik kerület, de utálom. Talán a 18.

Valami, amit jó lenne elfelejteni? Milliárd ilyen dolog van. 

Mit csináltál 2000 szilveszterén, az ezredfordulón? Nem emlékszem, de szerintem a Vörösmarty térre mentünk be, és mire hazaértünk, összefirkálták az autóbejárónál a kaput. Ez lehet, hogy nem pont 2000-ben volt, de valamikor akkortájt. 

Mit csináltál, amikor a szeptember 11-i támadásokat meghallottad? Semmit, nem érdekelt annyira. 

 

JELEN

Hogy érzed magadat? Rosszabbul, mint tegnap. Tegnap meg rosszabbul éreztem magam, mint tegnapelőtt. Jó lenne meginni a Staropramenjeim közül egyet, de tartalékolnom kell a szombati utolsó Heaven Street Seven koncertre. 

Mit viselsz? Pizsamanadrág kék pólóval. Itthonra jó az, egész nap ebben vagyok. 

Mire gondolsz? Hogy mégiscsak jó lenne meginni az egyik sört. Meg, hogy holnap végre veszünk gitárt húgomnak, amit persze én fogok használni. De erről nem szükséges még tudnia neki.

Mik a terveid mára? Fiatal az idő, lehet, hogy tényleg megiszom a söröket, és akkor írok valami értelmeset is. Vagy folytatom az Egy vén kujon jegyzetei-t Bukowskitól. 

Most hol vagy? A valóságban, de jobb lenne már álmodni. 

 

EGYEBEK

Hány éves leszel öt év múlva? Nem tudom, de tényleg. Nem tudom, hogy "leszek"-e még öt év múlva. 

Szerinted akkor házas leszel? Nem hiszem, hogy harminc előtt találnék olyan szerencsétlent, akit el fogok venni. 

Melyik filmet láttad utoljára? Barfly (Törzsvendég). Bukowski. 

Kit tárcsáztál utoljára? A földet az MTZ-vel. Amúgy a barátomat, hogy kell-e neki is HS7-re jegy. Kellett neki.

Ki hívott utoljára? Anyukám, hogy segítsek bepakolni. Persze nem vettem fel, hanem átfordultam a másik oldalamra, és aludtam tovább.

Kitől kaptál utoljára sms-t? Barátom nagyon be volt rúgva, és újpesti dalokat küldött, meg hogy kitiltották valami kocsmából. 

Jobban szeretsz sms-t írni, vagy telefonálni? Részegen telefonálni jobb, előadáson meg írni. De telefonálni jobban szeretek. 

Van háziállatod? Két húgom van, ha az számít. Gondolom nem.

Mit csináltál tegnap éjfélkor? Ültem és írtam valami marhaságot. Azóta kitöröltem. 

A szüleid házasok, vagy elváltak. Házasok, de külön élnek. 

Mikor láttad utoljára anyudat? Pár órája.

Hova mentél utoljára? Be a városba HS7-re jegyért. Villamosoztam egyet, miközben a lemenő nap utolsó sugarai fonták be a hajam. Najó, ez buzis lett, most megint le fog smárolni egy dagadt nő, hogy bizonyíthassam az ellenkezőjét? 

Mit szeretsz a télben? Miért nem jött tavaszra? Mért jött inkább télre? A havat. Éltető takarója a termésnek. A síelést. Szabad siklása a sok földhözragadtnak. A sötétséget. Sötétben látni mindent. A vizsgaidőszakot. A szilvesztert. Valami új kezdete, következő oldal, tiszta lap. Dóri születésnapját. Megannyi szép emlék, amik már sehol sincsenek. A hideget. Pirosban játszik a szép lányok arca. A playoff-ot. A Giants idén sem lesz bajnok. A telet. Az év legkülönlegesebb évszaka. 

Mit szeretsz a nyárban? A fesztiválokat. Egy hét szabadság a valóság börtönéből. A korai napkeltét. Madarak csiripelésére hunyom le szemem. A meleget. Ha úgy hozza kedvem a mezőn is alhatok. A gyárat. Úgy térek reggel haza, hogy pénzt kerestem. A lányokat. Boldogságuk hangja dúdol szívem ágyában. A hiányát. Nem láthatom minden nap, így a képzeletem rajzol nekem. A söröket. A meleg és a hideg, két véglet találkozása hozza el a tökéletes lelki kényelmet. A nyarat. Az év legboldogabb évszaka.

Mit szeretsz a tavaszban? Nyílnak a kertben a fák, a füvek, a virágok. Az ébredést. Körülöttünk lévő világ jobban él, mint azt mi gondolnánk. A szerelmet. Csak ő létezik, rozsdavörös minden. Hűs szellőket. Játszadoznak velem, ölelnek és én beleborzongok a közelségükbe. A BL döntőt. Az Inter idén sem lesz bajnok. A tavaszt. Az év legkedvesebb évszaka. 

Mit szeretsz az őszben? Még nyílnak a völgyben a kerti virágok, Még zöldel a nyárfa az ablak előtt. Az elmúlást. A pillanat megfoghatatlansága és halandósága. Az esőt. Az égre nézve végtelen világunk ott rejtőzik az agyunkban. Az avart. Komposztból táplálék, az élet körforgása a szemünk előtt zajlik. Az évnyitót. Addig jó élni, amíg diákok lehetünk. A színeket. A rozsdavörös és égszínkék az én két kedvenc színem. Az ő szeme és az ő haja tükröződik az életben. Az őszt. Az év legfájdalmasabb évszaka. 

 

Van még tovább is ez a csoda, de azt majd legközelebb. Ha valaki érez hozzá annyi affinitást, akkor csináljon egy blogot, és válaszolgassa ő is végig, vagy végezzen valami hasznosabb tevékenységet, és menjen el mondjuk diákmelózni. Vagy olvasson el egy könyvet. Vagy látogassa meg a rokonait. Nem tudom, én most elhullajtottam egy csomót életem sószórójából, teljesen feleslegesen. További jobb időtöltést!

Eilan voltam

 

 

 

 

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eilan42masodik.blog.hu/api/trackback/id/tr457667262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GépészGedeon (törölt) · http:/gepeszgedeon.blog.hu 2015.07.31. 06:27:43

Kedvet kaptam. :D Lehet majmollak egy picit, ha engedélyedet adott hozzá. Eddig csak a kérdéseket olvastam el, azt se az összeset. A válaszokat majd akkor, ha én is megírtam. Nem akarom, hogy másolásnak tűnjön. :D

AnnS · http://anns.blog.hu/ 2015.07.31. 11:36:42

Mit csináltál 2000 szilveszterén, az ezredfordulón?
41 fokos lázzal feküdtem a paplan alatt és az életemért küzdöttem :D élmény volt...
amúgy tetszett ez a kis válaszolósdi. és innék egy sört...

második eilan 2015.08.01. 02:09:11

@GépészGedeon: én is ugyanígy megtaláltam, és megjött hozzá a hangulatom, hogy válaszolgassak. Várom a megoldásait tisztelt Technikus Úr :D

második eilan 2015.08.01. 02:59:25

@AnnS: te, örök beteg :)

Amúgy jó 3/4-ed óra alatt megtaláltam a blogot, szóval innen egyszerűbb kimásolni a kérdéseket, mert nincs annyi hülye válasz alattuk, mint nálam: heavenluser.blog.hu/2014/06/27/teszt_mert_unatkozom

GépészGedeon (törölt) · http:/gepeszgedeon.blog.hu 2015.08.03. 20:54:16

Megírtam. Te következel Eilan a befejezéssel. :D
süti beállítások módosítása